Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Dane teleadresowe

KOMUNIKAT

W trosce o bezpieczeństwo pracowników inspektoratu oraz interesantów w związku ze stanem epidemii oraz sytuacji lokalowej Inspektoratu, w sytuacjach w których nie jest to konieczne, sprawy należy załatwiać pisemnie za pośrednictwem poczty tradycyjnej, elektronicznej lub telefonicznie.

  • Wizyta w Inspektoracie jest możliwa w przypadkach skomplikowanych przez 1 osobę, po wcześniejszym jej umówieniu telefonicznym na konkretny dzień oraz godzinę pod nr tel: 32 618 16 61
  • Umówione strony mają obowiązek zakrywania ust i nosa podczas całej wizyty w Inspektoracie.
  • Dokumenty rozpoczęcia i zakończenia budowy oraz inne podania należy składać wyłącznie drogą pocztową.  Niezbędne dokumenty muszą być kompletne.
  • Udostępnianie akt stronom postępowania odbywa się tylko i wyłącznie drogą elektroniczną.

 

Powiatowy Inspektorat Nadzoru
Budowlanego w Jaworznie

 ul. Inwalidów Wojennych 14; 43-603 Jaworzno
 

GODZINY PRZYJMOWANIA STRON:

KANCELARIA

Poniedziałek - Piątek - 730 – 1430



INSPEKTORZY

        Poniedziałek   -   11:00  –  14:00
        Czwartek          -   11:00  –  14:00

SKARGI I WNIOSKI STRON

        Poniedziałek   -  13:00 – 14:00
        Czwartek          -  13:00 – 14:00

Tel. :

KANCELARIA

tel . +48 32 618 16 61
fax. +48 32 618 16 64

INSPEKTORZY

tel . +48 32 618 16 63

www: www.pinb.bip.jaworzno.pl
E-mail: kancelaria.pinb@um.jaworzno.pl
Numer rachunku bankowego:

15 1030 1159 0000 0000 9205 9014

Regon: 276565076 
NIP:

 632-177-22-87

 

CENTRALNA EWIDENCJA EMISYJNOŚCI BUDYNKÓW

 

Informujemy, że od 1 lipca 2021 roku każdy właściciel lub zarządca budynku ma obowiązek złożenia deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków dotyczącej źródeł ciepła i źródeł spalania paliw.

Ustawą z dnia 28 października 2020 r. o zmianie ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 r. poz. 2127) utworzono Centralną Ewidencję Emisyjności Budynków (dalej zwaną CEEB) CEEB jest systemem informacji o źródłach ogrzewania budynków w Polsce, ma wspierać walkę ze smogiem. Za jego konstrukcję odpowiada Główny Urząd Nadzoru Budowlanego.

Deklaracje należy złożyć:

  • dla źródła ciepła i spalania paliw, które zostało uruchomione przed 1 lipca 2021 r., deklarację należy złożyć do 30 czerwca 2022 r.
  • dla nowego źródła ciepła, które zostało uruchomione po 1 lipca 2021 r., deklarację należy złożyć w terminie 14 dni od dnia jego uruchomienia

Wszystkie niezbędne informacje oraz filmy instruktażowe dostępne są pod adresem:

https://www.gunb.gov.pl/strona/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow

 

 

Organem podatkowym właściwym w sprawach opłaty skarbowej w PINB jest Urząd Miasta Jaworzna, którego nr rachunku bankowego brzmi:

07 1030 1159 0000 0000 9206 6045


Rachunek bankowy, na który można wpłacać opłaty za kserokopie z akt:
Bank City Handlowy Nr : 15 1030 1159 0000 0000 9205 9014

opłata : 1,50 zł x ilość stron

W tytule przelewu należy wpisać:
„OPŁATA ZA KSEROKOPIE Z AKT W ILOŚCI … STRON A4, … STRON A3”

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Alicja Guja 30-12-2021 12:22
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Alicja Guja 17-10-2010
Ostatnia aktualizacja: Alicja Guja 28-02-2022 10:43